TepNet
  • DOMŮ
  • O NÁS
    • Profil
    • Reference
  • SLUŽBY
    • Vyhrazené připojení
    • Sdílené připojení
    • Datové služby
    • Hlasové služby
    • Typy rozhraní
  • PODPORA
    • Mapa konektivity
    • Dohledové centrum
    • Download
  • KONTAKTY
  • DOKUMENTY
    • Níže uvedené dokumenty jsou platné od 1.1.2021
    • Všeobecné podmínky
    • Ceník služeb
    • Přenositelnost čísel
    • Vzor smlouvy – datové okruhy
    • Vzor smlouvy – internetové připojení – spotřebitel
    • Vzor smlouvy – internetové připojení – kmenový list
    • Vzor smlouvy – internetové připojení – specifikace služeb
    • Vzor smlouvy – internetové připojení – všeobecné podmínky
    • Vzor dodatku ke smlouvě
    • Vzor dohody o ukončení poskytování služeb
    • Vzor předávacího protokolu
    • Pozvánka Valná hromada

PODPORA

Dohledové centrum

Dohledové centrum 

Jaký úkol má Dohledové centrum? 24 hodin denně a 7 dní v týdnu sleduje veškeré vysílače, konektivitu a zatížení koncových zařízení u našich zákazníků. Neustále také kontroluje kvalitu signálu a okamžitě řeší případné poruchy nebo výpadky. Pokud dojde ke zvýšení nároků na konektivitu – například v důsledku vysokého počtu nově připojených zákazníků – je TepNet schopen okamžitě posílit signál. Díky této neustálé kontrole je TepNet schopen zajistit kvalitní služby zejména firemním zákazníkům. Telefonický kontakt na HOTLINE Dohledového centra získá každý zákazník naší společnosti při uzavření smlouvy.

Máte-li zájem o podrobnější informace, kontaktujte naše Dohledové centrum: dohled@tepnet.cz, rádi Vám zodpovíme všechny Vaše otázky.

    © 2023 TepNet
    ↑
    Responsive Theme powered by WordPress